עשרה טיפים לצילומי הריון מושלמים ובלתי נשכחים

אנחנו בטוחים שכמו יתר הדברים שמעסיקים אותך לקראת הלידה, חשוב לך במיוחד שגם צילומי ההיריון יהיו לא פחות ממושלמים. במיוחד בעבורך, מתוך הניסיון העשיר שלנו בתחום ומאות נשים שליווינו ביום צילום ההיריון המרגש, ריכזנו כאן עשרה טיפים מנצחים ורעיונות לצילומי הריון שיהפכו את היום הזה להכי טוב שהוא יכול להיות.

טיפ 1

בחרי את הזמן המתאים להצטלם

בחירת התזמון המושלם ליום הצילום הוא חלק חשוב מאד. מצד אחד לא כדאי לעשות זאת מאד בהתחלה כשהעובר עוד קטן ואת לא במיטבך, ומצד שני גם לקראת סוף ההיריון כשכבר אין כל כך זה לא הזמן הכי אידיאלי. לרוב, גודל העובר והתחושה הכללית של הריוניות הם אידיאליים בין שבוע 32 ל-37.

טיפ 2

בחרי להצטלם במקום שהכי מרגש אותך

צילומי הריון בבית - במקום הכי טבעי שלך

אין ספק שמי שמרגישה הכי בנוח בבית, תפיק את המקסימום מצילום בסביבה הטבעית. תופתעי לגלות כמה שימושים חדשים ומעניינים יש לכל מיני חפצים וחדרים שבכלל לא חשבת עליהם בצילום.

צילומי הריון בסטודיו - תמונות נקיות עם אביזרים מובנים:

הבחירה הקלאסית בעבור מי שמחפשת חוויה מהוקצעת, תמונות נקיות עם שליטה גבוהה בקומפוזיציה ובתאורה ומגוון אקססוריז מובנים לשדרוג התמונות.

צילומי הריון בטבע - הרקעים שיוציאו ממך אנרגיות מיוחדות לצילומים

הבחירה בלוקיישן פסטורלי בטבע מבטיחה סט תמונות באווירה ייחודית מאד. מדובר במיקום המושלם למי שמתחברת לנופים הפתוחים, לאוויר הנקי ולתחושה המרגיעה שהטבע מביא. לדוגמאות לצילומי הריון בטבע לחצו כאן

צילומי הריון בשדה פורח - הנוף האופטימי ביותר

הנוף האופטימי ביותר: אין כמו לבלוב ופריחה בשדה פתוח לסמל את הלידה המתקרבת. לא פלא שיותר ויותר נשים בוחרות בסט הצילום דווקא בשדות יפים כאלה.

צילומי הריון ביום - זה האוויר שהתינוק שלך ירצה לנשום

החול הנעים, הגלים המתנפצים והשקט שאין בשום מקום אחר. צילום הריון בים, במיוחד למי שמתחברת לאווירה הייחודית שלו, מביא תמיד תוצאות מיוחדות מאד. הקליקו לתמונות של צילומי הריון בים 

טיפ 3

בחרי כמה שילובי לבוש וצבעים:

מומלץ מאד לבחור מראש כמה שילובים של ביגוד ובצבעים וסגנונות שונים, על מנת לקבל סט תמונות מגוון.

טיפ 4

אם את מתאפרת, הקפידי על איפור טבעי ככל האפשר

אם את נוהגת להתאפר בדרך כלל, נסי להקפיד על איפור עדין וטבעי בזמן הצילום. אם את דווקא לא מתאפרת, מייקאפ עדין למראה אחיד בהחלט יעשה עבודה מצוינת. מומלץ "לאטום" את המייקאפ עם מעט סומק שקוף או התואם את צבע עורך, וזאת על מנת למנוע אפקט של הזעה.

רקורד של 9 שנים בצילומי הריון ועשרות אמהות מרוצות!

אם את מתעניינת בצילומי הריון, אשמח לייעץ ללא התחייבות. מוזמנת להשאיר פרטים ואשוב אליך בהקדם

טיפ 5

קבלי המלצות ורעיונות לצילומים ממשפחה או איש מקצוע

כדאי לגמרי להתייעץ עם חברות שכבר עשו צילום הריון מקצועי וגם עם צלמים שיידעו לכוון אותך למה שמתאים לך. זכרי שזו חוויה שלא חוזרת על עצמה יותר מדי בחיים ולחלוטין כדאי להשקיע לפחות פעם אחת בצילום מקצועי. בכל שאלה והתייעצות כמובן שנשמח לייעץ.

טיפ 6

בחירת זווית הצילום

בינינו, כמעט כל אישה יודעת בדיוק איזה זווית הכי מחמיאה לה. כדאי לבחור מראש את הזוויות הכי נוחות וטבעיות לצילום בעבורך. כמובן שזוהי גם אחריותו של הצלם להכווין ולייעץ על זוויות מחמיאות יותר או פחות – במקרים רבים, זווית הצילום שאליהן אנו רגילים (צילום סלפי מלמעלה) כלל אינן מתאימות לצילומים בסגנון הזה ולעומת זאת ישנן זוויות מיוחדות שמתאימות במיוחד לצילומי הריון.

טיפ 7

גבשי לעצמך רעיונות לצילום עם בן/בת הזוג או המשפחה:

מה שגם יכניס אתכם להתרגשות ואווירה לקראת יום הצילומים וגם יבטיח תמונות מקוריות שהן לגמרי פרי דמיונכם. את כמובן גם מוזמנת לקבל מאיתנו רעיונות לצילומי הריון מקוריים

טיפ 8

אל תחכי לסוף יום הצילום

בדקי את התמונות תוך כדי: אין דבר יותר מבאס מלראות תמונות בסוף הסשן ולהבין שאת לא מרוצה. בדקי אותן תוך כדי והצלמים תמיד ישמחו לערוך שינויים והתאמות כך שתהיי מרוצה.

טיפ 9

אל תתפשרי או תוותרי כי "לא נעים לך"

בהמשך לטיפ הקודם, זכרי כי זה היום שלך. אמרי תמיד את מה שאת חושבת ודאגי שהיום מתקדם כפי שדמיינת אותו. צלם מקצועי ידע לזרום איתך עד הסוף.

טיפ 10 ואחרון

"תראי, כאן היית בבטן שלי!" - צרי מזכרת מוחשית לצילומי ההיריון

לאחר הצילום, מומלץ בחום ליצור מזכרת מרגשת כמו אלבום, מגנטים למקרר, קולאז' או תמונות שתגדילי ותפתחי ויזכירו את התקופה המתוקה.

ממליצים עליי

שקופית קודמת
שקופית הבאה

זקוקה לעוד טיפים או הכוונה?

עם ניסיון של 9 שנים בצילומי הריון, אשמח לייעץ ו/או לקחת חלק בחוויה המרגשת. השאירי פרטים ואצור עמך קשר בהקדם

נגישות