צלם בריתות בירושלים

הברית היא אחד הטקסים החשובים ביותר בחייה של משפחה יהודית, ואחד המיוחדים בחייהם של הורים טריים. צילום הברית הוא רגע מיוחד שנשמר לנצח בלב המשפחה, וירושלים היא אחד הלוקיישנים היפים והמיוחדים ביותר לצילום, גם למקומיים וגם למי שמעוניין להנות מהנופים היפהפיים והאותנטיים של העיר. צלם בריתות בירושלים יוכל להבטיח שהאירוע המיוחד שלכם יתועד בתמונות יפהפיות ובלתי נשכחות שתוכלו לשמור למזכרת, תוך צילום ברמה מקצועית ושירות נעים ואדיב לכל זוג ומשפחה.
אבא מחבק את ראש בנו
אבא מחזיק את בנו ומחייך בברית המילה
אמא מוחה דמעה
אמא מחזיקה את תינוקה על כרית ברית מילה
תינוק בברית מילה עטוף בשמיכה

בואו נדבר על טקס או אירוע הברית/ה של ילדכם/ילדתכם

הורים מנשקים תינוק משני צידיו בברית המילה
יד של אם מחזיקה של תינוק

איך להפוך את האירוע לבלתי נשכח?

אירוע הברית הוא אחד הטקסים שמשפחות יהודיות לא מוותרות עליו, וצילום האירוע הוא חלק חשוב מהפיכתו לבלתי נשכח. האירוע המרגש שלכם יהיה מורכב מהטקס עצמו, מבני המשפחה והחברים שייקחו חלק בשמחה שלכם וכמובן בצילום איכותי שיתעד את הרגע החד פעמי והמרגש במיוחד בחיי המשפחה. צילום האירוע יוכל להפוך למזכרת הכי יפה שלכם מהאירוע, מהאווירה, מהמעמד המרגש ומהזיכרון המיוחד. 
אבא מנשק את תינוקו על כרית ברית מילה

צילום טקס הברית

טקס הברית הוא רגע מרגש במיוחד עבור ההורים. צילום הטקס יעניק לכם תיעוד יפהפה של האירוע, זיכרון נעים מהיום המרגש ומהחברים ובני המשפחה שהקיפו אתכם בזמן אחד הרגעים הכי מיוחדים בחייהם של הורים טריים.

אירוע הברית - חוגגים את הצטרפותו של עוד בן/בת משפחה

כאשר נוסף למשפחה ילד נוסף, ההורים הטריים והנרגשים ירצו לתעד את הרגעים החשובים בחייהם שרק התחילו, ולקבל מזכרת יפהפייה מהאירוע הראשון בחייו של הילד ומהמעמד המרגש במיוחד. כדי לציין את האירוע המרגש, תוכלו לחגוג באירוע לצד הטקס היהודי המקובל וגם לתעד אותו בצילום מקצועי שישאיר לכם תמונות מהרגע האישי והבלתי נשכח שלכם.
משפחה יושבת על הרצפה שמחים

נעים מאוד 🙂

נתנאל תבל עם המשפחה

שמי נתנאל תבל, נשוי לדנית ואב לדניאל יניב. בעל עסק לצילום מירושלים. בעל תואר בפוליטיקה ותקשורת מהמכללה האקדמית הדסה, אך למרות זאת, הדבר שמאפיין אותי מכל הוא האהבה למצלמה וליצירת הזיכרונות לאנשים ברגעים המרגשים של חייהם. המצלמה מלווה אותי מאז שאני זוכר את עצמי ויחד איתה, אני מנציח כל מה שנמצא סביבי. כבר 9 שנים (מתוכן שנה וחצי בניו-יורק) שאני מצלם אירועים, זוגות בהריון, תינוקות ומשפחות באופן קרוב ומקצועי ואני נהנה מזה בכל פעם מחדש! עם הניסיון שצברתי, הציוד הכי חדיש, חדוות היצירה ותחושת השליחות שקיימים בי, אני (ואנשי הצוות היקרים הפועלים לצידי), מבטיח להפוך כל יום צילום או אירוע לחוויה מרגשת ובלתי נשכחת – עבורכם!

משפחה יושבת על ספה
תינוק בברית מילה עטוף בשמיכה
אבא מתעטף בטלית בטקס הברית מילה

המלצות

שקופית קודמת
שקופית הבאה

צילומי בריתות לדוגמה

כבר התחלת לדמיין את יום הצילומים ולתכנן בראש את הפרטים הקטנים ביותר? מוזמנת בהחלט לקבל השראה מימי הצילום המרגשים שיצא לנו לחוות כאן לאחרונה…
ילדים מחייכים

הצילומים יהיו בדרך שלכם, בשביל חוויה אישית ומרגשת

ילד מחבק תינוק ונשען על דובי ורוד
צילום הברית הוא צילום אירוע לכל דבר, ולכן לכל משפחה יש את הצרכים שלה. צילום מקצועי יוכל לתת מענה על הצרכים האלו ולוודא שתקבלו בדיוק את השירות שאתם צריכים, לצד שירות מצוין שישאיר אתכם עם טעם של עוד וצילומים יפים ואיכותיים.
צילום האירוע הוא חלק משמעותי מהזיכרון המשפחתי והמאושר, ואיתנו תוכלו להיות רגועים שהצילום מתנהל על הצד המקצועי ביותר, בהתאמה מלאה לצרכים שלכם ובאופן היעיל והטוב ביותר. אנו נדאג לצלם את האירוע שלכם במקצועיות, עם ציוד ברמה הגבוהה ביותר, כאשר בסוף יהיו בידיכם כל התמונות שיזכירו לכם את הרגעים הכי מיוחדים.
משפחה בברית מילה

מזל טוב לנולד!

כשאת זוכה להביא חיים חדשים לעולם ולהקים משפחה משלך, מדובר בהתרגשות גדולה מאד….נשמח להיות חלק בחוויה

נגישות

הפוקוס עובר אליכם!

אם רק תשאירו לי כמה פרטים בסיסיים, אשמח לחזור אליכם עם כל המידע והצעת המחיר :)